menu search
  • Rejestracja
brightness_auto
more_vert
Bardzo was prosze o przetlumaczenie z jezyka polskiego na j rosyjski mojej pracy,zalezy mi rowniez na czasie

Okres w roku, który chyba jest najbardziej lubiany przez uczniów, z dniem 1 września niestety – skończył się. Tym bardziej „niestety”, ponieważ ten sezon szczególnie pozwalał nam na aktywny wypoczynek przy wspaniałej pogodzie. Pierwszy dzwonek i znowu siedzimy w naszej klasie. Zostały nam tylko wspomnienia z wakacji.

Większą cześć wakacji spędziłam w domku letniskowym w Sławie. Pogoda sprzyjała opalaniu się, kąpaniu się itp. Tam też spotkała mnie myślę, że najbardziej ciekawa przygoda podczas całego okresu mojego wypoczynku. Ten dzień rozpoczął się jak wszystkie inne, z tym wyjątkiem, że przyjechała moja rodzina, która chciała pożeglować na pobliskim jeziorze. Była piękna pogoda, więc szybko się zebraliśmy wzięliśmy wszystko, co trzeba i wyruszyliśmy w stronę jeziora. Następnie wzięliśmy żaglówkę i przygotowaliśmy ją do żeglowania. Był dobry wiatr, więc szybko wyruszyliśmy i nic nie zapowiadało, co się miało stać tego dnia. Nagle, w połowie drogi do Lubiatowa zachmurzyło się nad jeziorem oraz zaczął wiać bardzo mocny wiatr. Musieliśmy jak najszybciej wracać, byliśmy daleko od portu, ale nie widząc żadnego innego rozwiązania podjęliśmy ten ryzykowny krok. Przez cały czas, kiedy wracaliśmy padał deszcz, chroniliśmy się przed wywróceniem, ale nasze wysiłki nic się nie zdały i na kilkanaście metrów przed pomostem portu, do którego płynęliśmy – niestety- przewróciła się nasza żaglówka. Dopłynęliśmy wpław do pomostu, łódkę przywiozła motorówka ratownicza. Wróciliśmy cali zmoczeni do domu. Po opadnięciu emocji musieliśmy jeszcze iść do portu i wylewać wodę pozostałą w łódce.

Ta przygoda jak żadna inna w czasie tych wakacji szczególnie utkwiła mi w pamięci. Będę na pewno wracała do niej myślami czekając na następne tak udane jak poprzednie wakacje.
thumb_up_off_alt 3 lubi thumb_down_off_alt nie lubi

more_vert
Период года, что, вероятно, наиболее хорошо любил студентов, 1 сентября, к сожалению, - закончилась. Тем более, что "к сожалению", потому что в этом сезоне, в частности, позволило нам для активного отдыха с большим погоды. Первый звонок и еще раз мы сидим в нашем классе. У нас есть только воспоминания о празднике.

Большая часть праздника провел на даче в славе. Погода была хорошая загорать, купаться и т.д., где он встретил меня, я думаю, самое интересное приключение для всего периода моего пребывания. День начался, как и любой другой, кроме того, что моя семья приехала, который хотел, чтобы плыть на близлежащем озере. Она была прекрасная погода, мы собрались так быстро, мы взяли все, что вам нужно, и мы пошли к озеру. Тогда мы взяли парусные лодки и парусные он. Он был хороший ветер, поэтому мы пошли и не было никаких признаков того, что должен был стать тот день.
Вдруг, на полпути к Lubiatów омрачены озера и начал дуть очень сильный ветер. Мы должны были вернуться как можно скорее, мы были далеко от порта, но не видя любое другое решение мы приняли рискованный шаг. На протяжении времени, когда мы вернулись, шел дождь, охраняемых до опрокидывания, но наши усилия не помогли, и в течение нескольких футов до моста порт, к которому мы плыли - к сожалению, прокат до наших парусник.Плавать поплыл к лодке, моторная лодка спасательная лодка принесла. Мы вернулись домой смачивания дюймов. После падения эмоции мы должны были пойти в порт и вылить оставшуюся воду в лодке.

Это приключение, как никто другой во время праздников, в частности, застрял в моей памяти. Я, безусловно, будет возвращаться к ней мыслями в ожидании следующего успешным, как предыдущий праздник.

Mam nadzieję,że wszystko oki będzie ;] Pzdr... z Krainy Tysiąca Jezior..xD
more_vert
Если честно, по-русски это звучит, как бред :)
Po rosyjsku napisane bez sensu, kto to tłumaczył? Google? :))

Podobne pytania

thumb_up_off_alt 2 lubi thumb_down_off_alt 1 nie lubi
thumb_up_off_alt 1 lubi thumb_down_off_alt nie lubi
odpowiedzi
thumb_up_off_alt lubi thumb_down_off_alt nie lubi
Witamy na zalicz.net! Znajdziesz tu darmowe rozwiązanie każdej pracy domowej, skorzystaj z wyszukiwarki, jeśli nie znajdziesz interesującej Cię pracy zadaj szybko pytanie, nasi moderatorzy postarają się jeszcze tego samego dnia, odpowiedzieć na Twoje zadanie. Pamiętaj - nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi!.

Zarejestruj się na stronie, odpowiadaj innym zadającym, zbieraj punkty, uczestnicz w rankingu, pamiętaj Tobie też ktoś kiedyś pomógł, teraz Ty pomagaj innym i zbieraj punkty!
Pomóż nam się promować, podziel się stroną ze znajomymi!